Просмотр собрания по группе - Тема маркетинг

Перейти к: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 31 по 50 из 50 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2006План маркетинговых мероприятий при строительстве жилья.Корныло, И.М.; Плаксий, Т.В.
31-окт-2016Проблематика і завдання менеджменту та маркетингу будівельних організаційШиряєва, Н.Ю.
2017Процеси нематеріального мотивування в PR-менеджменті будівельних організаційШиряєва, Н.Ю.; Шевченко, А.О.
2019Розвиток маркетингу містобудуванняСахацький, М.П.
2018Розвиток маркетингу полімерних матеріалівХало, Ю.О.; Сахацький, П.М.
2020Розвиток маркетингу інновацій в будівництвіСахацький, М.П.; Запша, Г.М.; Сахацький, М.М.
2018Розвиток мережевого маркетингуЛобачева, М.В.; Сахацький, М.П.
2018Розвиток рекламної діяльності в комплексі маркетингових комунікаційМальчева, А.В.; Комлєва, Т.М.
2014Розвиток стратегічного мислення керівника будівельної організаціїДедух, Д.О.
2015Специфіка маркетингу в будівництвіДідур, Т.М.
2015Стратегічне маркетингове планування на підприємствах будівельної галузіОстапенко, І.О.; Ажаман, І.А.
2017Удосконалення маркетингової діяльності підприємстваКисельова, Н.В.
2012Управління розвитком виробничо-господарської діяльності будівельної організаціїШиряєва, Н.Ю.
2014Усовершенствование управления производственно-хозяйственной деятельностью строительного предприятия на принципах маркетингаМитрова, А.Д.; Ажаман, И.А.
2022Цифровий розвиток маркетингу та людського капіталу на прикладі будівельного підприємства ОДЕСАГРОГАЗШиряєва, Н.Ю.
2015Шляхи удосконалення маркетингової політики організаціїГригоренко, Д.О.
2014Якість маркетингової діяльності в будівельних проектно-орієнтованих організаціяхШиряєва, Н.Ю.
2014Якість маркетингу в будівельних підприємствахМітрова, А.Д.; Ширяєва, Н.Ю.
2015Якість проектного маркетинга в CRM-системі будівничої бізнес-організаціїКарнаушенко, А.Ю.; Ширяєва, Н.Ю.
2012Інформаційна концепція маркетингуРуснак, І.Л.; Гронська, М.В.