Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9805
Название: Цифровий розвиток маркетингу та людського капіталу на прикладі будівельного підприємства ОДЕСАГРОГАЗ
Авторы: Ширяєва, Н.Ю.
Ключевые слова: менеджмент
будівельна галузь
людський капітал
маркетинг
цифровізація
Дата публикации: 2022
Издательство: Маркетинг і цифрові технології. Зб.матеріалів V Міжнар..наук.-практ.конф.29-30 вересня 2022 р./Одеська політехніка. Одеса: ТЕС, 2022.
Серия/номер: ;с.131-132
Краткий осмотр (реферат): Диджиталізація дозволяє залишатися визначальною рисою компаній, що займаються цифровим розвитком маркетингу під час поточної кризи. Удосконалення будівельних матеріалів та конструкцій у процесі експлуатації за допомогою цифрових засобів та мобільних додатків мають проривний характер у розвитку цифрового маркетингу та менеджменту.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9805
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6_Ширяєва.pdf219,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.