Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2908
Название: Специфіка маркетингу в будівництві
Авторы: Дідур, Т.М.
Ключевые слова: маркетинг
будівництво
Дата публикации: 2015
Краткий осмотр (реферат): Найбільш ефективні результати маркетинг здібний демонструвати в умовах примінення в галузях. Відмінності маркетингу в капітальному будівництві походять від наступних факторів: - специфічних потреб, задовольняючих готову будівельну продукцію; - органічне будівництво капіталу в будівельному бізнесі; - характер та тривалість виробничого циклу в будівництві; - склад відтворювальної функції виконуючої будівельним комплексом в народному господарстві.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2908
Располагается в коллекциях:2015р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГУ В БУДІВНИЦТВІ .pdfОсновна стаття122,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.