Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10731
Название: Дидактатичний потенціал інтерактивної методики навчання студентів-художників
Авторы: Горбенко, А.О.
Копилова, Н.О.
Ключевые слова: дидактичний потенціал
інтерактивна методика навчання
нестабільний ритм життя
критичне мислення
Дата публикации: 2024
Издательство: Одеса, ОДАБА
Серия/номер: ;109-110
Краткий осмотр (реферат): У реаліях сучасного світу відбуваються трансформації основних завдань, які ставлять перед собою вітчизняні заклади вищої освіти. У сучасній гуманістичній освітній парадигмі акцент остаточно зміщується на необхідність формування особистості майбутнього спеціаліста та перспективи його успішної соціалізації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10731
Располагается в коллекциях:УЯПФ 2024р

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дидактичний потенціал інтерактивної методики.pdf532,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.