Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10731
Title: Дидактатичний потенціал інтерактивної методики навчання студентів-художників
Authors: Горбенко, А.О.
Копилова, Н.О.
Keywords: дидактичний потенціал
інтерактивна методика навчання
нестабільний ритм життя
критичне мислення
Issue Date: 2024
Publisher: Одеса, ОДАБА
Series/Report no.: ;109-110
Abstract: У реаліях сучасного світу відбуваються трансформації основних завдань, які ставлять перед собою вітчизняні заклади вищої освіти. У сучасній гуманістичній освітній парадигмі акцент остаточно зміщується на необхідність формування особистості майбутнього спеціаліста та перспективи його успішної соціалізації.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10731
Appears in Collections:УЯПФ 2024р

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дидактичний потенціал інтерактивної методики.pdf532,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.