Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10731
Назва: Дидактатичний потенціал інтерактивної методики навчання студентів-художників
Автори: Горбенко, А.О.
Копилова, Н.О.
Ключові слова: дидактичний потенціал
інтерактивна методика навчання
нестабільний ритм життя
критичне мислення
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: ;109-110
Короткий огляд (реферат): У реаліях сучасного світу відбуваються трансформації основних завдань, які ставлять перед собою вітчизняні заклади вищої освіти. У сучасній гуманістичній освітній парадигмі акцент остаточно зміщується на необхідність формування особистості майбутнього спеціаліста та перспективи його успішної соціалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10731
Розташовується у зібраннях:УЯПФ 2024р

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дидактичний потенціал інтерактивної методики.pdf532,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.