Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10731
Назва: | Дидактатичний потенціал інтерактивної методики навчання студентів-художників |
Автори: | Горбенко, А.О. Копилова, Н.О. |
Ключові слова: | дидактичний потенціал інтерактивна методика навчання нестабільний ритм життя критичне мислення |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеса, ОДАБА |
Серія/номер: | ;109-110 |
Короткий огляд (реферат): | У реаліях сучасного світу відбуваються трансформації основних завдань, які ставлять перед собою вітчизняні заклади вищої освіти. У сучасній гуманістичній освітній парадигмі акцент остаточно зміщується на необхідність формування особистості майбутнього спеціаліста та перспективи його успішної соціалізації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10731 |
Розташовується у зібраннях: | УЯПФ 2024р |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дидактичний потенціал інтерактивної методики.pdf | 532,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.