Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10731
Titel: | Дидактатичний потенціал інтерактивної методики навчання студентів-художників |
Autoren: | Горбенко, А.О. Копилова, Н.О. |
Stichwörter: | дидактичний потенціал інтерактивна методика навчання нестабільний ритм життя критичне мислення |
Erscheinungsdatum: | 2024 |
Herausgeber: | Одеса, ОДАБА |
Serie/Report Nr.: | ;109-110 |
Zusammenfassung: | У реаліях сучасного світу відбуваються трансформації основних завдань, які ставлять перед собою вітчизняні заклади вищої освіти. У сучасній гуманістичній освітній парадигмі акцент остаточно зміщується на необхідність формування особистості майбутнього спеціаліста та перспективи його успішної соціалізації. |
URI: | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10731 |
Enthalten in den Sammlungen: | УЯПФ 2024р |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Дидактичний потенціал інтерактивної методики.pdf | 532,85 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.