Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10731
Titel: Дидактатичний потенціал інтерактивної методики навчання студентів-художників
Autoren: Горбенко, А.О.
Копилова, Н.О.
Stichwörter: дидактичний потенціал
інтерактивна методика навчання
нестабільний ритм життя
критичне мислення
Erscheinungsdatum: 2024
Herausgeber: Одеса, ОДАБА
Serie/Report Nr.: ;109-110
Zusammenfassung: У реаліях сучасного світу відбуваються трансформації основних завдань, які ставлять перед собою вітчизняні заклади вищої освіти. У сучасній гуманістичній освітній парадигмі акцент остаточно зміщується на необхідність формування особистості майбутнього спеціаліста та перспективи його успішної соціалізації.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10731
Enthalten in den Sammlungen:УЯПФ 2024р

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Дидактичний потенціал інтерактивної методики.pdf532,85 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.