Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11071
Название: Важливість маркетингу в управлінні проектами
Авторы: Чуйко, К.І.
Казьміна, Д.С.
Станкевич, І.В.
Ключевые слова: управління проектами
важливість маркетингу
стандартизовані інструменти
концептуалізація, планування
Дата публикации: 2024
Издательство: Одеса, ОДАБА
Серия/номер: 24;586-588
Краткий осмотр (реферат): У великій кількості літератури з управління проектами питання маркетингу проекту, мабудь, становить значний інтерес. Управління проектами у його сучасній формі почало укорінюватися у шістидесятих роках із великими військовими космічними програмами та великомасштабними дослідно-конструкторськими роботами.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11071
Располагается в коллекциях:УП 2024р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Важливість маркетингу в управлінні проектами.pdf499,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.