Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
Deutsch
русский
English
українська
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
DSpace
JSPUI
DSpace сохраняет и позволяет легкий и открытый доступ ко всем видам цифрового контента, включая текст, изображения, анимированные изображения, MPEG и наборы данных
Узнать больше
OSACEAeR - Odessa State Academy of Civil Engineering and Architecture electronic Repository
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
Статті вчених ОДАБА
Стаття в журналі
Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 1-10 из 14.
назад
1
2
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2015
Одеський регіон як складова економіки України
Педько, І.А.
;
Петрищенко, Н.А.
2015
Кластери та їх роль в економіці регіону
Педько, І.А.
;
Петрищенко, Н.А.
2015
Особливості механізму маркетингової інформаційної системи підприємств-виробників будівельних матеріалів
Педько, І.А.
2015
Cезонний характер виробництва на підприємствах-виробниках бетону та виробів з бетону
Педько, І.А.
2015
Концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем підприємств
Педько, І.А.
2015
Неокласична концепція маркетингових інформаційних систем підприємства
Педько, І.А.
2015
Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації
Педько, І.А.
;
Окландер, М.
2015
Науково-методичний підхід до формування портфелю замовлень підприємств-виробників бетону та виробів з бетону
Педько, І.А.
2015
Погляди представників шкіл економічної теорії на роль інформації в управлінні підприємствами
Педько, І.А.
2015
Типологізація методів прогнозування обсягів збуту продукції підприємств за ступенем формалізації
Педько, І.А.
Просмотр
Автор
2
Петрищенко, Н.А.
1
Окландер, М.
Тема
2
вироби з бетону
2
маркетингова інформаційна система
1
SWOT аналіз
1
бетон
1
бізнес-клімат
1
виробництво
1
економічні складові регіону
1
збалансований розвиток
1
класифікація ризиків
1
кластери
.
дальше >