Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 61-70 из 99.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2011Новий вектор розвитку теорії маркетингуОкландер, Т.О.
2011Форсайт як організаційно-управлінська інноваціяОкландер, Т.О.
2011Трансформація концепції маркетингу в ХХІ сторіччіОкландер, Т.О.
2011Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетингОкландер, Т.О.
2011Тлумачення категорії маркетинг інноваційОкландер, Т.О.
2011Кластеризація як ефективний напрям розвитку малого підприємництваБілега, О.В.
2011Оптимальное торможение вращений динамически симметричного тела с подвижной массой в сопротивляющейся средеАкуленко, Л.Д.; Зинкевич, Я.С.; Лещенко, Д.Д.; Рачинская, А.Л.
2011Оптимальное торможение вращений динамически несимметричного тела в сопротивляющейся средеАкуленко, Л.Д.; Зинкевич, Я.С.; Лещенко, Д.Д.
2011Роль маркетингової концепції в реалізації програм розвиткуМолчанова, Ю.В.
2011Еволюція розвитку підходів до визначення інновації як наукової категоріїМолчанов, М.В.; Молчанова, Ю.В.