Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5436
Название: Новий вектор розвитку теорії маркетингу
Авторы: Окландер, Т.О.
Ключевые слова: потреби
споживач
концепція маркетингу
споживча цінність
управління зв’язками із споживачами
товар
Дата публикации: 2011
Издательство: Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський Політехнічний Інститут». Зб. наук. праць Національного технічного університету України «Київський Політехнічний Інститут», Київ: НТУ "НТУ"
Серия/номер: Вип. 8;с.386-389
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто необхідність адаптації сутності теорії маркетингу до реалій ХХІ ст. Проаналізовано стан наукової думки щодо характеристик маркетингової діяльності. Розглянуто причини зміни приорітетів концепції маркетингу. Запропоновано нове визначення концепції маркетингу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5436
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Новий вектор розвитку теорії маркетингу.pdfОсновна стаття266,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.