Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5677
Название: Роль маркетингової концепції в реалізації програм розвитку
Авторы: Молчанова, Ю.В.
Ключевые слова: ринкова орієнтація
інноваційний розвиток
інноваційна програма
концепція маркетингу
Дата публикации: 2011
Издательство: Збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу», 29 вересня-1 жовтня 2011 року
Серия/номер: ;с.253-255
Краткий осмотр (реферат): Досліджена роль маркетингової концепції в процесах розробки і виконання інноваційних програм.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5677
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Роль маркетингової концепції в реалізації програм розвитку.pdfОсновна стаття172,68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.