Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5438
Название: Трансформація концепції маркетингу в ХХІ сторіччі
Авторы: Окландер, Т.О.
Ключевые слова: трансформація концепції маркетингу
стратегічний вектор дій
Інтернет-технології
Дата публикации: 2011
Издательство: Бізнес Інформ
Серия/номер: №7 (1);с.134-136
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто необхідність трансформації концепції маркетингу в сучасних умовах. Виявлені причини «перезавантаження» концепції. Запропонований новий стратегічний вектор дій в межах нової концепції, який передбачає максимальне використання Інтернет-технології.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5438
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Трансформація концепції маркетингу в ХХІ сторіччі.pdfОсновна стаття170,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.