Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5435
Название: Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетинг
Авторы: Окландер, Т.О.
Ключевые слова: інноваційні методи
споживачі
агромаркетинг
Дата публикации: 2011
Издательство: Маркетинг і менеджмент інновацій — Суми: Університетська книга
Серия/номер: №3. Том 2;с.97-101
Краткий осмотр (реферат): Cтаття присвячена розробці теоретичних положень формування маркетингового інструментарію емоційного впливу на споживачів. Доведена роль аромамаркетингу як інструменту забезпечення стимулювання збуту. Наведений алгоритм дії та типологізація аромамаркетингу. Визначені цільові сегменти ринку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5435
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Інноваційні методи впливу на споживачів аромамаркетинг.pdfОсновна стаття218,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.