Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 14.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Одеський регіон як складова економіки УкраїниПедько, І.А.; Петрищенко, Н.А.
2015Кластери та їх роль в економіці регіонуПедько, І.А.; Петрищенко, Н.А.
2015Особливості механізму маркетингової інформаційної системи підприємств-виробників будівельних матеріалівПедько, І.А.
2015Cезонний характер виробництва на підприємствах-виробниках бетону та виробів з бетонуПедько, І.А.
2015Концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем підприємствПедько, І.А.
2015Неокласична концепція маркетингових інформаційних систем підприємстваПедько, І.А.
2015Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформаціїПедько, І.А.; Окландер, М.
2015Науково-методичний підхід до формування портфелю замовлень підприємств-виробників бетону та виробів з бетонуПедько, І.А.
2015Погляди представників шкіл економічної теорії на роль інформації в управлінні підприємствамиПедько, І.А.
2015Типологізація методів прогнозування обсягів збуту продукції підприємств за ступенем формалізаціїПедько, І.А.