Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
Deutsch
русский
English
українська
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
DSpace
JSPUI
DSpace зберігає і дозволяє легкий і відкритий доступ до всіх видів цифрового контенту, включаючи текст, зображення, анімовані зображення, MPEG і набори даних
Дізнатися більше
OSACEAeR - Odessa State Academy of Civil Engineering and Architecture electronic Repository
Пошук
Пошук:
Весь архів електронних ресурсів
Статті вчених ОДАБА
Стаття в журналі
Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези
запит
Поточні фільтри:
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Почати новий пошук
Додати фільтри:
Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Результати 1-10 зі 14.
назад
1
2
далі
Знайдені матеріали:
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2015
Одеський регіон як складова економіки України
Педько, І.А.
;
Петрищенко, Н.А.
2015
Кластери та їх роль в економіці регіону
Педько, І.А.
;
Петрищенко, Н.А.
2015
Особливості механізму маркетингової інформаційної системи підприємств-виробників будівельних матеріалів
Педько, І.А.
2015
Cезонний характер виробництва на підприємствах-виробниках бетону та виробів з бетону
Педько, І.А.
2015
Концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем підприємств
Педько, І.А.
2015
Неокласична концепція маркетингових інформаційних систем підприємства
Педько, І.А.
2015
Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації
Педько, І.А.
;
Окландер, М.
2015
Науково-методичний підхід до формування портфелю замовлень підприємств-виробників бетону та виробів з бетону
Педько, І.А.
2015
Погляди представників шкіл економічної теорії на роль інформації в управлінні підприємствами
Педько, І.А.
2015
Типологізація методів прогнозування обсягів збуту продукції підприємств за ступенем формалізації
Педько, І.А.
Перегляд
Автор
2
Петрищенко, Н.А.
1
Окландер, М.
Тема
1
оцінка ризику
1
представникі шкіл економічної теорії
1
програмні продукти
1
промислове підприємство
1
підприємницька діяльность промисл...
1
підприємницька діяльність
1
підприємства
1
підприємства - виробники бетону
1
підприємства-виробники
1
підприємства-виробників бетону
.
< попередня
далі >