Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2844
Название: Практичний інструментарій маркетингового потенціалу підприємства
Авторы: Ширяєва, Н.Ю.
До Чу, Коанг
Ключевые слова: маркетинговий потенціал
підприємство
економічна глобалізація
Дата публикации: 2012
Краткий осмотр (реферат): У умовах економічної глобалізації засади маркетингу дозволяють одержати результати, прикладне значення яких полягає у можливості практичного використання методичних підходів щодо управління розвитком вітчизняних суб’єктів господарювання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2844
Располагается в коллекциях:2012р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПРАКТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА.pdfОсновна стаття257,68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.