Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2899
Название: Маркетингові ризики будівельних підприємств
Авторы: Текменжи, Д.Д.
Ажаман, І.А.
Ключевые слова: ризик
маркетинговий ризик
будівельне підприємство
Дата публикации: 2015
Краткий осмотр (реферат): Ризик – це ймовірність втрати активів в результаті реалізації запланованої діяльності. Отже, маркетингові ризики – це категорія для відображення властивості маркетингової діяльності, що проявляється з об’єктивних чи суб’єктивних причин, має вимірний або невимірний характер і може викликати зменшення запланованого прибутку в процесі вирішення проблеми оптимізації збуту промислових підприємств.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2899
Располагается в коллекциях:2015р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МАРКЕТИНГОВІ РИЗИКИ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ.pdfОсновна стаття161,02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.