Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3681
Название: Якість маркетингового менеджменту будівельних організацій
Авторы: Ширяєва, Н.Ю.
Ключевые слова: менеджмент
управління
якість
будівництво
Дата публикации: 2016
Издательство: Інфраструктура ринку:Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Серия/номер: №2;с.218-220
Краткий осмотр (реферат): Аналізується важливість сприйняття маркетингової філософії всім персоналом. Розкриваються чинники, що впливають на реальність позитивного зв’язку маркетингового менеджменту та конгруентної філософії ІСО в будівельних бізнес-організаціях.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3681
ISSN: 2519-2868
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Якість маркетингового менеджменту будівельних організацій.pdfОсновна стаття200,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.