Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4211
Название: Маркетингові дослідження цінових ризиків промислового підприємства
Авторы: Окландер, Т.О.
Ключевые слова: маркетингові дослідження
цінові ризики
промислове підприємство
Дата публикации: 2012
Издательство: Проблеми економіки
Серия/номер: №3;с.141-146
Краткий осмотр (реферат): Сутність категорії «ризик» обумовлюється його властивостями. По-перше, це невизначенність: ризик виникає при умові альтернативного розвитку подій. По-друге, збиток: ризик існує, коли результат може призвести до збитку. По-третє, наявність аналізу розвитку ситуації: ризик передбачає якісну чи кількісну оцінку і розуміння можливості нагативних наслідків в майбутньому періоді. По-четверте, належність конкретному суб’єкту: ризик виникає при практичній значимості очікуваної події для кого-небудь.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4211
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетингові дослідження цінових ризиків промислового підприємства.pdfОсновна стаття343,32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.