Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4212
Название: Методика ІМТ: Підвищення ефективності маркетингових комунікацій
Авторы: Окландер, Т.
Окландер, І.
Ключевые слова: методика ІМТ
комунікативна стратегія
рекламні носії
Дата публикации: 2013
Издательство: Економіст
Серия/номер: № 2;с.57-60
Краткий осмотр (реферат): У статті запропонована методика ІМТ як інструмент розробки комунікативної стратегії, вибору адекватних рекламних носіїв, кількісної оцінки результативності комунікативного впливу на потенційних покупців. Методика ІМТ має наступні переваги: ефективність маркетингових комунікацій може визначатися як при здійсненні комунікативного впливу, так і після його закінчення; враховуються тільки ті зміни обсягів продажів, які пов'язані з проведенням комунікативної кампанії; висока достовірність отриманої інформації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4212
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Підвищення ефективності маркетингових комунікацій.pdfОсновна стаття313,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.