Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4213
Название: Види маркетингових ризиків промислових підприємств
Авторы: Окландер, Т.О.
Ключевые слова: маркетингові ризики
збитки
оптимізація збуту
об’єктивні ризики
суб’єктивні ризики
внутрішні ризики
Дата публикации: 2012
Издательство: Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський Політехнічний Інститут". Зб. наук. праць
Серия/номер: Вип. 9 (9);с.365-369
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто види маркетингових ризиків. Проаналізовано стан наукової думки щодо їх типологізації. Запропоновано удосконалене визначення категорії «маркетингові ризики», дістала подальший розвиток класифікація маркетингових ризикі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4213
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Види маркетингових ризиків промислових підприємств.pdfОсновна стаття277,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.