Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4214
Название: Концепція управління маркетинговими ризиками промислового підприємства
Авторы: Окландер, Т.О.
Ключевые слова: маркетингові ризики
управління маркетинговими ризиками
ідентифікація
маркетингових ризиків
оцінка маркетингових ризиків
нейтралізація маркетингових ризиків
Дата публикации: 2013
Издательство: Маркетинг: теорія і практика. Зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. Луганськ: СНУ ім. В.Даля
Серия/номер: ;с.125–131
Краткий осмотр (реферат): Cтаття присвячена удосконаленню наукових уявлень щодо сутності та змісту процесів управління маркетинговими ризиками, місця підсистеми управління маркетинговими ризиками в маркетинговому менеджменті промислового підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4214
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Концепція управління маркетинговими ризиками промислового підприємства.pdfОсновна стаття317,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.