Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4215
Название: Маркетингові дослідження товарних ризиків
Авторы: Окландер, Т.О.
Ключевые слова: маркетингові лослідження
товарні ризики
життєвий цикл товару
новий товар
модифікація
тестування
поведінка споживачів
Дата публикации: 2012
Издательство: Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Зб наук праць Харківського національного технічного університету. —Харків: НТУ "ХПІ"
Серия/номер: Вип. 25;с.150–159
Краткий осмотр (реферат): В статті виділені види маркетингових досліджень для ідентифікації товарних ризиків, що виникають в процесі розробки нового чи модифікації існуючого товару та товарних ризиків, що виникають на етапах життєвого циклу товарів. Запропонована система узагальнюючих показників тестування товарів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4215
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетингові дослідження товарних ризиків.pdfОсновна стаття284,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.