Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4216
Название: Методи зниження комунікативних ризиків за рахунок маркетингових досліджень
Авторы: Окландер, Т.О.
Ключевые слова: маркетингова комунікативна політика
система маркетингових комунікацій
маркетингові дослідження
комунікативні ризики
Дата публикации: 2012
Издательство: Формування ринкової економіки. Зб. наук. праць Київського національного економічного університету, Київ: КНЕУ
Серия/номер: Вип. 28. Ч. ІІ;с.476-484
Краткий осмотр (реферат): В статті ідентифіковано маркетингові комунікативні ризики. Запропонована система методів маркетингових досліджень, яка може бути використана для запобігання і пристосування до можливості виникнення комунікативних ризиків та зниження ступеня їх негативного впливу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4216
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Методи зниження комунікативних ризиків за рахунок маркетингових досліджень.pdfОсновна стаття235,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.