Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4217
Название: Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні
Авторы: Окландер, Т.О.
Ключевые слова: економічні ризики
маркетингові ризики
цінові ризики
теорії підприємницьких ризиків
методи оцінки ризиків
Дата публикации: 2012
Издательство: Збірник наукових праць Тернопільського національного економічного університету.— Тернопіль: Економічна думка
Серия/номер: Вип. 10. Ч. ІV;с.267–271
Краткий осмотр (реферат): Cтаття присвячена удосконаленню наукових уявлень щодо сутності та класифікації маркетингових ризиків, узагальненню системи методів оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4217
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенні.pdfОсновна стаття306,51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.