Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4219
Название: Статистичні методи оцінки маркетингових ризиків підприємств
Авторы: Окландер, Т.О.
Ключевые слова: маркетинговий ризик
методи оцінки ризику
маркетингові дослідження
спостереження
експеримент
опитування
Дата публикации: 2012
Издательство: Вісник Хмельницького національного університету
Серия/номер: №2. Т. І;с.167-175
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто стан наукової думки щодо набору методів оцінки маркетингових ризиків підприємств. Зроблено висновок про доцільність використання для оцінки ризиків статистичних методів. Запропоновано перелік відповідних статистичних методів, розглянуто алгоритм їх застосування.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4219
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Статистичні методи оцінки маркетингових ризиків підприємств.pdfОсновна стаття290,88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.