Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4220
Название: Сутність і класифікація маркетингових ризиків промислових підприємств
Авторы: Окландер, Т.О.
Ключевые слова: економічний ризик
маркетинговий ризик
класифікація
невизначенність
ймовірність
збиток.
Дата публикации: 2012
Издательство: Вісник Хмельницького національного університету
Серия/номер: № 6. Т. ІІ;с.89-93
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто стан наукової думки щодо існуючих визначень маркетингових ризиків та їх класифікацій. Зроблено висновок про існування розбіжностей в трактуванні категорії «маркетингові ризики» та ідентифікації їх видів. Запропоновано визначення категорії «маркетингові ризики», що враховує передбачуваність, ймовірність та можливість негативних наслідків від реалізації ризиків та класифікацію маркетингових ризиків за ознакою «місце виникнення ризику» і розділенням на зовнішні та внутрішні ризики.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4220
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сутність і класифікація маркетингових ризиків промислових підприємст.pdfОсновна стаття212,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.