Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4228
Название: Методи досліджень збутових ризиків промислових підприємств
Авторы: Окландер, Т.О.
Ключевые слова: збут
збутові ризики
фокус-групи
аудит роздрібної мережі
опитування покупців
фокус-групи з покупцями
тестування продавців
експертні опитування
Дата публикации: 2012
Издательство: Наукові праці ДонНТУ. Зб. наук. праць Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. — Донецьк: ДонНТУ
Серия/номер: Вип. 41;с.44-48
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто методи ідентифікації маркетингових збутових ризиків. Запропоновано набір методик для оцінки збутових ризиків при виборі та організації каналу розподілу, плануванні асортиментної політики та мерчандайзингу, оцінки ефективності організації торгівлі. Обгрунтовано, що використання цих методів промисловими підприємствами сприятиме підвищенню ефективності управління ціновими ризиком і тим самим – їх мінімізації чи уникнення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4228
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Методи досліджень збутових ризиків промислових підприємств.pdfОсновна стаття266,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.