Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4493
Название: Алгоритм системи збору і аналізу інформації щодо стану маркетингового середовища підприємства-виробника бетону та виробів з бетону
Авторы: Педько, І.А.
Ключевые слова: система маркетингової інформації
моніторинг
ринок бетону
маркетингове середовище
регресія
Дата публикации: 2014
Издательство: Вісник Хмельницького національного університету
Серия/номер: № 4. Т.1;с.151-155
Краткий осмотр (реферат): В роботі розглянуто стан наукової думки щодо функціонування системи маркетингової інформації підприємства. Віділенко тенденції розвитку будівельної галузі та ринку бетону і залізобетонних виробів, зміст необхідної маркетингової інформації з урахуванням специфіки виду економічної діяльності. Запропоновано алгоритм системи збору і аналізу інформації про стан маркетингового середовища підприємства-виробника бетону та виробів з бетону.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4493
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Алгоритм системи збору і аналізу інформації...pdfОсновна стаття333,03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.