Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4542
Название: Інтернет в системі маркетингової інформації
Авторы: Педько, І.А.
Ключевые слова: інтернет
система маркетингової інформації
Дата публикации: 2014
Издательство: Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика: IV Міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 квітня: тези доповід. — Луганськ: СНУ ім. В. Даля
Серия/номер: ;с.94-97
Краткий осмотр (реферат): Зростання ролі Інтернет для підприємницької діяльності підтверджується зростаючим числом публікацій, що присвячені маркетинговій діяльності в Інтернеті, електронній комерції, поведінці споживачів в Інтернет, впливу онлайнової інформації на чинники маркетингового середовища, удосконаленню технологій проведення маркетингових досліджень в Інтернет.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4542
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Інтернет в системі маркетингової інформації.pdfОсновна стаття122,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.