Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4544
Название: Методи кабінетних маркетингових досліджень у системі маркетингової інформації підприємств-виробників бетону
Авторы: Педько, І.А.
Ключевые слова: кабінетні маркетингові дослідження
системи маркетингової інформації
підприємства-виробники
підприємства-виробники бетону
Дата публикации: 2014
Издательство: Менеджмент та маркетинг: сучасні глобальні виклики: Міжнар. наук.-практ. конф., 18-20 жовт. 2014 р.: тези доповід. — Донецьк: Донецький національний технічний університет
Серия/номер: ;с.308-309
Краткий осмотр (реферат): Розробка стратегій розвитку підприємства має ґрунтуватися на аналізі об’єктивних даних щодо його сучасного становища, споживачів, постачальників, конкурентів, а також макроекономічних тенденцій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4544
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Методи кабінетних маркетингових досліджень у системі....pdfОсновна стаття568,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.