Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4546
Название: Маркетингові дослідження попиту на житло за допомогою Інтернет
Авторы: Педько, І.А.
Ключевые слова: маркетингові дослідження
попит на житло
Інтернет
Дата публикации: 2014
Издательство: Маркетинг і цифрові технології: І Міжнар. наук.-практ. конф., 29-30 травня: тези доповід. — Одеса: Одеський національний політехнічний університет
Серия/номер: ;с.129-131
Краткий осмотр (реферат): Завдання маркетингових досліджень полягає в тому, щоб оцінити інформаційні потреби й забезпечити керівництво компанії інформацією: точною, надійною, обґрунтованою та сучасною. Висококонкурентне маркетингове середовище й постійно зростаюча ціна управлінських помилок, вимагають, щоб маркетингові дослідження надавали високоякісну інформацію. Ефективні рішення не можуть ґрунтуватися на інтуїції або простих міркуваннях.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4546
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетингові дослідження попиту на житло за допомогою Інтернету .pdfОсновна стаття155,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.