Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4548
Название: Контури побудови системи збору зовнішньої інформації підприємства
Авторы: Педько, І.А.
Ключевые слова: системи маркетингової інформації
збір
систематизація
інформація про споживачів
Дата публикации: 2014
Издательство: Нова економічна політика на світовому, державному та регіональному рівнях: Міжнар. наук.-практ. конф., 21-22 листопада: тези доповід. — Одеса: Центр економічних досліджень та розвитку
Серия/номер: Ч. 2;с.39-40
Краткий осмотр (реферат): Система маркетингової інформації – це сукупність інформації, апаратно-програмних і технологічних засобів, засобів телекомунікацій, баз і банків даних, методів і процедур, персоналу і управління, які реалізують функції збору, передачі, обробки та накопичування інформації для підготовки і прийняття ефективних управлінських рішень у маркетингу [1, С.27; 2, С.34].
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4548
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Контури побудови системи збору зовнішньої інформації підприємства.pdfОсновна стаття143,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.