Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5205
Название: Методи формування концепції проектів девелопменту торгівельних підприємств
Авторы: Азарова, І.Б.
Зінченко, Б.Л.
Ябанджі, О.І.
Ключевые слова: девелопмент
підприємство
концепція проектів
торгівельні підприємства
Дата публикации: 2017
Серия/номер: ;с.287-291
Краткий осмотр (реферат): Девелопмент підприємств роздрібної торгівлі (англ. - Retail Development), є одним з видів діяльності із розвитку нерухомості, або девелоперської діяльності [1]. Сутність цього типу девелопменту полягає у формуванні інвестиційної ідеї створення торгового підприємства та подальшої її реалізації у встановлені терміни, в межах відведених бюджетів, та відповідно до вимог ринку нерухомості з метою забезпечення максимальної ефективності вкладених інвестицій та максимальної прибутковості торгівельної нерухомості.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5205
Располагается в коллекциях:2017р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Методи формування концепції проектів девелопменту...pdfОсновна стаття6,4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.