Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5574
Название: Методичні підходи до оцінки ефективності управління системою маркетингу підприємств будівельного сектору
Авторы: Білега, О.В.
Плаксій, Т.В.
Ключевые слова: ефективність маркетингу
індекс ефективності
індекс доходності
Дата публикации: 2009
Издательство: Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ. Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика
Серия/номер: ;с.109-116
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто методичні підходи до оцінки ефективності управління системою маркетингу, що дозволяють здійснювати надійне управління підприємствами будівельного бізнесу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5574
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.