Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5670
Название: Наукові підходи щодо розвитку та реалізації маркетингової стратегії підприємств
Авторы: Молчанова, Ю.В.
Ключевые слова: маркетингова парадигма
маркетингова стратегія
цінність
партнерський підхід
Дата публикации: 2012
Издательство: Eastern-European Journal of Enterprise Technologies: [integrated strategic management, project and development management enterprises and territories]. – Харьков: "Технологический центр"
Серия/номер: № 1/12(55);с.16-18
Краткий осмотр (реферат): Ідентифіковані та систематизовані етапи еволюції наукових підходів до розвитку і реалізації маркетингової стратегії. Наведено доцільність ціннісно-орієнтованого підходу до розвитку і реалізації маркетингової стратегії підприємства постіндустріальної економіки.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5670
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Наукові підходи щодо розвитку та реалізації маркетингової стратегії підприємств.pdfОсновна стаття230,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.