Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5672
Название: Маркетинг подій як засіб забезпечення ідентичності бренду
Авторы: Молчанова, Ю.В.
Мізіна, К.С.
Ключевые слова: бренд
маркетинг подій
інструмент просування
івент-маркетинг
Еvent-marketing
Дата публикации: 2016
Издательство: International Scientif-Practical Conference Economic Development Strategy in Terms of European Integration: Conference Proceedings, 2016. Kaunas: Вaltija Publishing
Серия/номер: ;с.178-180
Краткий осмотр (реферат): Розкрита сутність маркетингу подій як засобу забезпечення ідентичності бренду на ринках продуктів з символічною складовою.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5672
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетинг подій як засіб забезпечення ідентичності бренду.pdfОсновна стаття228,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.