Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5673
Название: Управління маркетингом як процес формування і стимулювання ринку
Авторы: Молчанова, Ю.В.
Ключевые слова: маркетинг-менеджмент
концепція маркетингу
маркетинг-мікс
споживачі
цільовий ринок
Дата публикации: 2013
Издательство: Бізнес та іновації у сучасному світі: матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф., 1-2 квітня 2013 року м. Луганск – Луганськ: Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка»
Серия/номер: ;с.32-35
Краткий осмотр (реферат): Проблему управління поведінкою споживачів цільового ринку підприємства розглянуто з позиції парадигми маркетинг- и менеджменту.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5673
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Управління маркетингом як процес формування і стимулювання ринку.pdfОсновна стаття213,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.