Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5675
Название: Брендінг продукту категорії luxury
Авторы: Молчанова, Ю.В.
Лазар, О.А.
Ключевые слова: брендінг
продукт категорії luxury
статусне споживання
Дата публикации: 2013
Издательство: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції «Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації» (19 квітня 2013 року) – Одеса: ОДАБА
Серия/номер: ;с.104-109
Краткий осмотр (реферат): Досліджена сутність брендінгу продукту категорії «luxury», представлені практичні рекомендації відповідно розвитку вітчизняного ринку продуктів категорії «luxury».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5675
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Брендінг продукту категорії luxury.pdfОсновна стаття211,93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.