Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5676
Title: Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Authors: Молчанова, Ю.В.
Keywords: маркетинг
концепція маркетингу
організаційна структура
управління маркетингом
Issue Date: 2012
Publisher: Збірник наукових праць за матеріалами ІVнауково-практичної конференції магістрантів, аспірантів та науковців (20 травня 2012 року) «Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації». – Одеса: ОДАБА
Series/Report no.: ;с.101-111
Abstract: В статье исследованы и систематизированы основные типы и принципы организации маркетинговой деятельности на предприятии.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5676
Appears in Collections:2012р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.