Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5676
Назва: Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Автори: Молчанова, Ю.В.
Ключові слова: маркетинг
концепція маркетингу
організаційна структура
управління маркетингом
Дата публікації: 2012
Видавництво: Збірник наукових праць за матеріалами ІVнауково-практичної конференції магістрантів, аспірантів та науковців (20 травня 2012 року) «Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації». – Одеса: ОДАБА
Серія/номер: ;с.101-111
Короткий огляд (реферат): В статье исследованы и систематизированы основные типы и принципы организации маркетинговой деятельности на предприятии.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5676
Розташовується у зібраннях:2012р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Организация маркетинговой деятельности на предприятии.pdf179,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.