Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5681
Название: Маркетингове забезпечення м’ясопереробних суб’єктів господарювання
Авторы: Сахацький, М.П.
Запша, Г.М.
Ключевые слова: маркетингове забезпечення
м’ясопереробні суб’єкти господарювання
ринок
Дата публикации: 2015
Издательство: Інвестиції: практика та досвід
Серия/номер: №19;с.17-21
Краткий осмотр (реферат): В статті встановлено, що маркетингове забезпечення м’ясопереробних суб’єктів господарювання передбачає створення постійно діючої вирбничо-підприємницької системи, спрямованої на виявлення та задоволення потреб споживачів в м’ясопродуктах через посередництво ринкового обміну з метою досягнення наперед визначених бізнесових цілей.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5681
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетингове забезпечення м’ясопереробних суб’єктів господарювання.pdfОсновна стаття260,13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.