Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6629
Название: | Про принципи модульного підходу у сучасній освіті |
Авторы: | Бредньов, А.М. Бредньова, В.П. |
Ключевые слова: | принципи модульного підходу сучасна освіта |
Дата публикации: | 2013 |
Серия/номер: | Ч.1; |
Краткий осмотр (реферат): | На сучасному етапі реформування освітньої системи велике практичне значення надається формуванню особистості фахівця, яке було б адекватним до теперішніх вимог часу. За міждисциплінарним підходом навчальні дисципліни і, навіть, окремі розділи та теми в них можуть розглядатися як частини ієрархічних ступенів професійної підготовки. Так, для формування загальноінженерних знань та вмінь однією з важливіших вимог є відпрацювання алгоритмічного рівня навчання разом з розвитком рівня творчого та інтелектуального. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6629 |
Располагается в коллекциях: | 2013р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Про принципи модульного підходу у сучасній освіті....pdf | Основная статья | 138,26 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.