Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 12.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012Практичний інструментарій маркетингового потенціалу підприємстваШиряєва, Н.Ю.; До Чу, Коанг
2014Особливості формування системи управління збутом на підприємствіМельничук, О.І.; Подгорна, І.І.
2015Стратегія розвитку персоналу будівельного підприємтсваАлєксєєва, І.І.; Ажаман, І.А.
2018Ефективність рекламного менеджменту в будівельній галузіАжаман, І.А.; Ширяєва, Н.Ю.
2018Маркетингові дослідження як базова передумова економічної стабільності підприємстваСараєва, Д.Р.; Ковтун, О.В.
2018Метод картування стратегічних групХмарук, О.В.
2018Маркетингова орієнтація розвитку підприємстваРиляков, В.В.
2018Підвищення міжнародноїконкурентоспроможності продукції-основні напрямиВойтович, Є.В.; Захарченко, О.В.
2018Складові створення позитивного іміджу підприємств на зовнішніх ринкахКоханський, Є.В.; Захарченко, О.В.
2018Розвиток рекламної діяльності в комплексі маркетингових комунікаційМальчева, А.В.; Комлєва, Т.М.