Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7517
Назва: | Інтеграційний підхід при навчанні фізики студентів будівельних спеціальностей |
Автори: | Бурлак, Г.М. Вілінська, Л.М. Писаренко, О.М. |
Ключові слова: | концепція CDIO реалізація CDIO |
Дата публікації: | 2019 |
Серія/номер: | Ч.2; |
Короткий огляд (реферат): | Концепція CDIO (Conceive-Design-Implement-Operate) в інженерній освіті спрямована на підготовку всебічно освічених інженерів, здатних планувати, проектувати, виробляти і застосовувати складні інженерні об'єкти і процеси в сучасних умовах командної роботи. Реалізація CDIO неможлива без інтеграційного підходу в викладанні фізики, якій найбільш відповідає нинішнім вимогам до навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7517 |
Розташовується у зібраннях: | 2019р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ІНТЕГРАЦІЙНИЙ ПІДХІД ПРИ НАВЧАННІ ФІЗИКИ СТУДЕНТІВ БУДІВЕЛЬНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ.pdf | Статья | 361,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.