Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7517
Назва: Інтеграційний підхід при навчанні фізики студентів будівельних спеціальностей
Автори: Бурлак, Г.М.
Вілінська, Л.М.
Писаренко, О.М.
Ключові слова: концепція CDIO
реалізація CDIO
Дата публікації: 2019
Серія/номер: Ч.2;
Короткий огляд (реферат): Концепція CDIO (Conceive-Design-Implement-Operate) в інженерній освіті спрямована на підготовку всебічно освічених інженерів, здатних планувати, проектувати, виробляти і застосовувати складні інженерні об'єкти і процеси в сучасних умовах командної роботи. Реалізація CDIO неможлива без інтеграційного підходу в викладанні фізики, якій найбільш відповідає нинішнім вимогам до навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7517
Розташовується у зібраннях:2019р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.