Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7555
Название: Проведення пленерних занять з вищої математики, як спосіб активізації пізнавальної діяльності студентів
Авторы: Шевченко, Т.І.
Лесечко, О.В.
Ключевые слова: мобільних телефонів
досвід
Дата публикации: 2019
Серия/номер: Ч.2;
Краткий осмотр (реферат): Проблема оновлення змісту вищої освіти вимагає пошуку нових форм і методів навчання. Викладачі кафедри вищої математики пропонують проводити деякі практичні та індивідуальні заняття з дисципліни вища математика «просто неба», їх називають пленерними заняттями. (Пленер – фр. enpleinair – відкрите повітря). Місце проведення таких занять є подвір’я академії, стадіон, сквер, парк, будівельний майданчик, тощо. Заняття проводяться без мобільних телефонів, гаджетів, комп’ютерної техніки. На таких заняттях студенти можуть не лише побачити те що вони вчать, а й доторкнутися, роздивитися, пов’язати теорію з практикою та реальним життям. Тому вони набагато краще засвоюють навчальний матеріал.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7555
Располагается в коллекциях:2019р.



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.