Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9955
Название: Особистісний бредінг як засіб формування інноваційного мислення
Авторы: Єрмакова, С.С.
Фіногенов, О.І.
Ключевые слова: особистісний брендінг
засіб формування
інноваційне мислення
професійний розвиток
Дата публикации: 2022
Издательство: Одеса, ОДАБА
Серия/номер: 22;с.234
Краткий осмотр (реферат): Справжнє багатство будь-якої країни - це її громадяни.Вказану тезу деталізуємо через тверження А.Сміт, який у своїй книзі "Дослідження про природу та причини багатства народів" порівняв високоосвіченого фахівця з дорогою машиною.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9955
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Особистісний брендінг як засіб формування.pdf308,26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.