Просмотр собрания по группе - Авторы Окландер, Т.О.

Перейти к: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 16 по 33 из 33 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013Пертинентность маркетингових коммуникацийОкландер, Т.О.
2011Періодизація розвитку теорії маркетингуОкландер, Т.О.
2015Показники розвитку автодорожньої інфраструктуриСерьогіна, Н.В.; Окландер, Т.О.
2019Політика комунікацій вищого навчального закладуОкландер, Т.О.
2023Прикладна складова у викладанні економічних дисциплінОкландер, Т.О.
2012Статистичні методи оцінки маркетингових ризиків підприємствОкландер, Т.О.
2012Сутність і класифікація маркетингових ризиків промислових підприємствОкландер, Т.О.
2013Тактичні інструменти зниження ризикованості маркетингової діяльностіОкландер, Т.О.
2020Тенденції розвитку металопластикових віконОкландер, Т.О.
2013Тенденції розвитку українського ринку світлопрозорих конструкційФілиппова, С.В.; Окландер, Т.О.
2011Тлумачення категорії маркетинг інноваційОкландер, Т.О.
2011Трансформація концепції маркетингу в ХХІ сторіччіОкландер, Т.О.
2023Управління житловими комплексами як складова девелопментуОкландер, Т.О.
2011Форсайт як організаційно-управлінська інноваціяОкландер, Т.О.
2019Функції управління матеріальним потокомОкландер, Т.О.
2022Функції управління матеріальним потокомОкландер, Т.О.
2017Чинники якісної підготовки економістів.Окландер, Т.О.
2011Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетингОкландер, Т.О.