Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10064
Название: Формування особистого бренду сучасного викладача
Авторы: Єрмакова, С.С.
Попаденко, А.О.
Ключевые слова: людина- бренд
індивідуальність
соціальні потреби
сучасний викладач
Дата публикации: 2022
Издательство: Одеса, ОДАБА
Серия/номер: 22;с.239
Краткий осмотр (реферат): Людина-бренд має свою ідентичність та індивідуальність, свій чіткий образ,своє поле діяльності, свої точки опори, свій знак, спрямованість,призначення. Люди-бренди створюють унікальну атмосферу взаємодії, надають можливість особливого досвіду під час спілкування, задоволення найважливіших соціальних потреб.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10064
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Формування особистого бренду сучасного.pdf258,09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.